feedback fra lærere

“Rigtig god kontakt og inddragelse af publikum”
Tibberupskolen, Espergærde

“Koncerten var anderledes på den gode måde.” “Spændende.” “Fedt at Thomas blev inspireret af tingene i lokalet”. “Han brugte vores videoklip.” “Spændende at se, at man kan spille på andet end instrumenter.”
Stillinge Skole

“En spændende performance. Thomas er varieret i sin formidling og har god kontakt til eleverne. Thomas har besøgt os flere gange og har hver gang givet inspirerende og nye oplevelser, som har pirret nysgerrigheden.”
Rungsted Skole

“Sandberg var fremragende til at få elevernes opmærksomhed og til at få dem til at indse, at ikke alt behøver at være perfekt, og at man kan få musik ud af alting. God oplevelse”
Morten Børup Skolen, Skanderborg

“Imponerende rytmer og musikalitet, morsomme/originale “instrumenter”.
Storsteiness Skole, Troms Fylke, Norge

“En svært dyktig artist som holdt elevene i ånde hele tiden med et variert og spennende program.”
Hagebyen Skole, Troms Fylke, Norge

“Meget fengende og flott forestilling. Passer for “barn” i alle aldre.”
Sandstrand Skole, Troms Fylke, Norge

“Topp! Konserten i dag var veldig bra. Blant de beste jeg har sett. Vanvittig formidlingsevne som skaper et levende samspill med barna. Alle på skolen var storfornøyde!”
Ramnes Skole, Vestfold Fylke, Norge

“YES! Thomas ”gik lige ind”. Fantastisk kombination af musik og drama.”
Sigrid Undset Børneskole, Kalundborg

“Det var en pragtfuld koncert. Thomas fangede eleverne og os voksne med det samme og har holdt os i ånde hele vejen igennem. Rigtig god kommunikation. Niveauet var fint fra 4-6. Klasse.
Tak for den gode koncert!! Det gjorde stort indtryk på børnene. Vi voksne var også vilde med det.
Eleverne var meget positive. Vi havde varmet de fleste op i forvejen. Vi spillede noget af Thomas’ musik som vi fandt på hans hjemmeside.
Eleverne var meget optaget af Thomas’ måde at bruge rummets lyde på. Selv de meget ”livlige” var på!
Vi fik skærpet vores ører. Mange elever tror jeg har fået styrket deres bevidsthed overfor lyde og hvordan lyde kan bruges til at lave musik af.
Vi kunne bestemt godt tænke os at være med til noget en anden gang. Det er noget som flere af os gerne vil tænke ind i undervisningen.
Der blev snakket rigtig meget om koncerten på lærerværelset dagen efter. Også blandt eleverne er koncerten blevet grundigt vendt. Det har sat spor.”
Vestermarkskolen, Odder